sttoolearn

ساخت وبلاگ

باتری یو پی اس فرنشین

باتری یو پی اس یا منبع تغذیه اضطراری از ابزارهای کاربردی برای حفظ جریان مداوم در دستگاه های مختلف و مراقبت از آن در برابر امواج قوی الکتریسیته می باشد. فرنشین با استفاده از تکولوژی روز دنیا باتری های یو پی اس را برای تامین پیوسته الکتریسته در انواع اجزای کامپیوتری ، ارتباطی ، مخابراتی و تجهیزات صنعتی تولید و عرضه می کند.
 
توانایی ما در ساخت باتری یو پی اس

توانایی ما در ساخت باتری یو پی اس

فرنشین از آخرین فناوری روز برای تولید مدرن ترین یو پی اس های برخط، تعاملی و آماده به کاراستفاده می کند و به تجهیز تمام سیستم های مصرف کنندگان متناسب با نوع نیاز آن ها به سیستم برق بدون وقفه می پردازد. بهره گیری از استاندارهای جهانی کیفیت، مدیریت محصولات و الهام از نمونه های خارجی فعالیت فرنشین را در عرصه تولید و عرضه باتری های یو پی اس گسترده تر کرده است و در حال حاضر توانایی ما در ساخت یو پی اس با برندهای APC و GE رقابت می کند!
 
محصولات باتری یو پی اس

محصولات باتری یو پی اس

فرنشین مطابق با استاندارد های جهانی به تولید یو پی اس ها یا باتری های بدون وقفه برای محافظت سخت افزاری تجهیزات در سه نوع متداول می پردازد: یو پی اس آماده به کار یا آفلاین ( در شرایط قطعی برق جایگزین می شوند) - یو پی اس Line-interactive ( به عنوان مبدل و شارژر عمل می کند) - یو پی اس آنلاین ( جهت تامین مداوم برق برای مصرف کننده به صورت غیرمستقیم) فرنشین انواع نمونه های باتری یو پی اس را با بازدهی بالا و قیمت مناسب برای زمان های بحرانی و تامین مداوم برق مطابق با استانداردهای ایران و جهان تولید و عرضه می کند.
 

باتری یو پی اس

یو پی اس (UPS مخفف عبارت Uninterruptible power supply) و به معنای منبع تغذیه بدون توقف می باشد. برقراری جریان ثابت و پیوسته ، جلوگیری از بروز اختلال در برق رسانی و ایجاد نویز در تجهیزات مهم و حساس از جمله کاربردهای باتری های یو پی اس است. از آن جایی که هزینه جایگزین کردن سیستم ها و تجهیزات گران بالا است و برای صنعتگران و حتی صاحبان مشاغل معمولی به صرفه نیست، لزوم استفاده از باتری های یو پی اس استاندارد و تولید شده توسط برندهای معتبر در این زمینه بیش از پیش احساس می شود.
یو پی اس (UPS مخفف عبارت Uninterruptible power supply) و به معنای منبع تغذیه بدون توقف می باشد. برقراری جریان ثابت و پیوسته ، جلوگیری از بروز اختلال در برق رسانی و ایجاد نویز در تجهیزات مهم و حساس از جمله کاربردهای باتری های یو پی اس است. از آن جایی که هزینه جایگزین کردن سیستم ها و تجهیزات گران بالا است و برای صنعتگران و حتی صاحبان مشاغل معمولی به صرفه نیست، لزوم استفاده از باتری های یو پی اس استاندارد و تولید شده توسط برندهای معتبر در این زمینه بیش از پیش احساس می شود.
فرنشین در زمینه فروش و خدمات پس از فروش باتری های یو پی اس و متعلقات آن فعالیت می کند و فعالیت خود را به صورت ویژه در حوزه تجهیزات برق اضطراری آغاز کرده است. فروش باتری های یو پی اس فرنشین با قیمتی رقابتی و مقرون به صرفه و مشاوره پیش از خرید برای تعیین نوع باتری با توجه به محدودیت های شارژ و تخلیه شارژ، محیط و ابعاد مورد نیاز شما صورت می گیرد.

قیمت باتری یو پی اس

قیمت باتری های یو پی اس با توجه به مدل انتخابی شما و نوساناتی که در بازار جهانی برای این مدل از باتری ها وجود دارد ثابت نیست و همواره در حال تغییر است. به علاوه احتمالا قیمت محصولی که با هدف حذف نویز و قطعی و وصلی های احتمالی انتخاب می کنید نسبت به سایر کمپانی های تولید کننده باتری یو پی اس متفاوت است. بنابراین بهتر است بعد از آگاهی کامل از ویژگی های باتری یو پی اس مورد نیاز خود برای استعلام قیمت با مشاوران ما تماس حاصل کنید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : باتری یو پی اس,فروش باتری یو پی اس,یو پی اس,باتری ups,قیمت باتری یو پی اس,خرید باتری یو پی اس, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 8:35

آهن به عنوان یکی از عناصر فلزی و سنگین در خاک وجود دارد که مورد تغذیه گیاهی قرار گرفته و به شکل کاتیون های دو و سه ظرفیتی بوده و ظرفیت های فرعی آن تشکیل کمپلکس های آهن دار به شکل کلات آهن می کنند. آهن در ابتدا از ماگمای آتشفشانی و از سنگ های آذرین درونی بوجود می آید و به شکل کانی های اولیه بیوتیت و الیوین و کانی های ثانویه آن گوتیت، هماتیت، فسفات آهن، سولفید و کربنات های آهن تشکیل می گردد که با تجزیه و تخریب آن به شکل کانی های ر رسوبی در خاک ایجاد می شود این عنصر به حالت ترکیبات کلوئیدی ( بی شکل) در سطح زیادی از زمین وجود دارد و تحرک پذیری بالایی دارد. مقدار تحرک آهن در خاک های اسیدی به دلیل ارگانیسم موجود در آن و قابلیت شیمیایی آهن به شکل بالایی وجود دارد ولی مقدار آن در محدوده خاک های قلیایی بسیار پایین است و آهن در این خاک تحرک کمی دارد و نیاز گیاه تامین نمی شود بنابراین تزریق کود آهن مناسب این خاک حس می شود. باید از کود آهن مناسب جهت این خاک ها استفاده کرد، که قابلیت جذب آهن را در گیاه زیاد کند و دارای حلالیت نسبت به این خاک بوده و بتواند در این خاک ها به شکل موثری تحرک داشته باشد.

منشا آهن در خاک و مصرف کود آهن

منشا آهن در خاک و مصرف کود آهن

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : منشا آهن در خاک و مصرف کود آهن,مصرف کود آهن,کود آهن,کود,کمپلکس های آهن دار, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 216 تاريخ : جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 23:57

دو واژه بازاریابی محتوا و سئو سایت در ابتدا شاید به معنای دو مفهوم جدا باشد ولی باید بدانید این دو واژه با یکدیگر تضاد نداشته بلکه در یک بخش و یک راستا می باشند. این دو واژه در واقع مکمل یکدیگر جهت یک بازاریابی قوی می باشند در واقع با یک بازاریابی محتوای قوی دسترسی به سئو قوی را امکان پذیر کرده ایم. زمانی که فردی جهت بدست آوردن بازاریابی محتوا قدرتمند مطلبی در سایت ایجاد و نشر می دهد چناچه اهمیتی به افزایش سئو محتوا ندهد موفق نمی گردد.
بنابراین نباید مفهوم و مقایسه ای جهت دو واژه بازاریابی محتوا و سئو سایت قرار داده شود زیرا این دو بهش همان طوری که عنوان شد بخش تکمیل کننده یکدیگر هستند. برای بدست آوردن موفقیت و تضمین نمودن کسب درآمد اینترنتی باید برنامه ریزی جامعی برای هم راستا کردن این دو بخش یعنی بازاریابی محتو و سئو سایت برداشت.

 

تعریف تفاوت بازاریابی محتوا با سئوسایت

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : تفاوت بازاریابی محتوا با سئو سایت,سئو سایت,بازاریابی محتوا,سئو,بهینه سازی سایت, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 215 تاريخ : دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 4:16

جذب کردن مشتری به وسیله استفاده از پنل اس ام اس دارای فن خاصی است که هر کسی توانایی آن را ندارد و مهارت داشتن در این زمینه بسیار مهم است. بعضی از مشترکین پنل اس ام اس براین باورند که تبلیغات با این روش نتواسته است سود خوبی را نصیب آن ها نماید و بازدهی قابل قبولی نتوانسته اند دریافت کند اما بسیاری از مشترکین پنل اس ام اس این باور را قبول ندارند و روزانه میلیون های پیام از طریق پنل اس ام اس ارسال می کنند و شاید هزینه های تبلیغات به روش های دیگر را حذف کرده اند تا بتوانند از این روش به تبلیغ بپردازند. علت این دو تفکر چیست؟ تبلیغات روش موثری برای جذب نمودن مشتری و کسب درآمد می باشد این باور را همه پذیرا هستند ولی روش و نحوه تبلیغات است که باعث تفاوت این دو تفکر می گردد. زمانی که شما یک متن طولانی را برای ارسال از طریق پنل اس ام اس انتخاب می کنید قطعا تاثیر کمتری را نسبت به متن کوتاه خواهید دید. در صورتی که متن شما حالت فانتزی و خودمانی تر داشته باشد تاثیر آن بیشتر خواهد بود. بنابراین برای استفاده از سامانه پنل اس ام اس و بازاریابی با این روش باید مهارت نوشتاری و گفتاری خود را تقویت نموده و روانشناسی فروش را فراگرفته و در متن پیامک خود ایجاد نمایید تا بتوانید بیشترین بازده را از این نحوه تبلیغ به دست آورید.

روش انتخاب متن مناسب جهت استفاده از پنل اس ام اس

 

    استفاده از پنل اس ام اس ثابت و تاثیر گذاری بیشتر

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : استفاده از پنل اس ام اس,پنل اس ام اس,روش انتخاب متن مناسب جهت استفاده از پنل اس ام اس,انتخاب متن در پنل اس ام اس, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 21 شهريور 1395 ساعت: 0:43

امروزه یکی از روش های بسیار موثر برای جلب مشتری و فروش بیشتر کالا و خدمات استفاده از پیامک تبلیغاتی است. پیامک تبلیغاتی می تواند ابزار پرکاربردی جهت فروشگاه ها و عرضه محصولات باشد به شکلی که در بعضی از کسب و کارها بازاریابی و تبلیغاتی پیامکی به شکل تاثیر گذار است که اگر استفاده از پیامک تبلیغاتی جهت بازاریابی و اطلاع رسانی از آن نباشد با شکست روبرو خواهد شد. امروزه این روش یکی از کار آمدترین و پرکاربردترین روش های موثر جهت جلب مشتری می باشد. 
زمانی که ابزاری را خریداری کرده و می خواهیم از آن استفاده کنیم تا وقتی از نحوه استفاده از آن آگاهی کامل نداشته باشیم با مشکل برخورد خواهیم کرد. استفاده از پیامک تبلیغاتی نیز مانند وسیله و ابزار جدیدی می باشد که باید از فنون ارسال و روش های اجرایی آن و مقدار نتیجه گیری بعد از آن اطلاعات کاملی داشته باشیم. در مورد خاص و منحصر به فرد بودن پیامک تبلیغاتی خود تلاش کنید زیرا قاعدتا افراد دیگر نیز اجناسی مانند شما دارند و برای بازاریابی پیامکی آن اقدام کرده اند بنابراین باید سعی نمائید به شکل خاص و منحصربه فرد عمل نمائید تا تاثیر گذاری بیشتری را متوجه کار خود نمائید.

پیامک تبلیغاتی موفق و اصول بازاریابی

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : پیامک تبلیغاتی موفق,پیامک تبلیغاتی,ارسال پیامک تبلیغاتی,پنل اس ام اس,پنل پیامک تبلیغاتی, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 228 تاريخ : پنجشنبه 18 شهريور 1395 ساعت: 3:27

از جمله شیوه های رایج ارسال پیامک می توان به ارسال پیام کوتاه از طریق اینترنت و هم چنین ارسال از طریق مودمgsm اشاره نمود. هر دو این روش توانایی ارسال پیامک انبوه را دارند اما تفاوت اصلی و تمایز این دو روش نسبت به یکدیگر چیست؟ ارسال پیام کوتاه از طریق پنل اس ام اس دارای سرعت بیشتر و با اطمینان بیشتری صورت می گیرد. در روش gsm پیامک از طریق مودم به نزدیک ترین دکل مخابراتی برخورد می کند پس از دریافت پیام به آنتن اول، حال پیامک شما بین آنتن های مخابراتی فرستاده شده و در نهایت به شکل سرور مخابرات ( اس ام اس سنتر مخابرات) و در نهایت پیامک ها توسط سرور به سمت مخابرات مسیردهی می شوند. از جمله معایب این روش مسیر سخت افزاری و ارسال های پی در پی می باشد به خصوص این روش زمانی که به شکل ارسال اس ام اس انبوه می باشد بیشتر نمود پیدا می کند زیرا ممکن است آنتن های هر بخش تا رسیدن به سرور مرکزی دچار ترافیک شده و بخش عمده ای پیام ها در بین راه بماند و باعث گردد پیام شما ناقص به دست مخاطب ارسال شود و یا این که با تاخیر زمانی زیادی به دست مخاطب برسد. اما در ارسال پیام از طریق اینترنت پیامک های شما به طور مستقیم توسط سرور ها دریافت و ارسال می شود.پنل اس ام اس و تفاوت آن با مودم gsm

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : پنل اس ام اس و تفاوت آن با مودم gsm,پنل اس ام اس,مودم gsm,سامانه ارسال پیام کوتاه, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 225 تاريخ : يکشنبه 14 شهريور 1395 ساعت: 12:53

کود آهن بیولوژیک درکشاورزی باعث افزایش راندمان بهره برداری از محصولات کشاورزی می گردد. استفاده از کود آهن بیولوژیک در کشاورزی باعث تامین عناصر مورد نیاز خاک از جمله پتاس، هومیک اسید و مقدار ماده تثبیت کننده بیوزیستی نیتروژن دار در خاک به جای استفاده از کود های شیمیایی مضر در خاک می تواند باعث برگشت به حالت طبیعی و ارگانیک شدن محصولات گردد. بنابراین ضرورت استفاده از مواد جایگزین جهت کود های شیمیایی برای افزایش سلامت کمی و کیفی و هم چنین غنی کردن محصولات جز ضروریات استفاده در کشاورزی می باشد. طبیعی بودن محصولات تولید که با این کود غنی شده اند در بسیاری از آزمایش ها اثبات گردیده است.

کود آهن بیولوژیک در کشاورزی

کود آهن بیولوژیک در کشاورزی

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : کود آهن بیولوژیک در کشاورزی,کود آهن بیولوژیک,کود آهن,کود,کود بیولوژیک,کود بیولوژیکی, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 209 تاريخ : چهارشنبه 10 شهريور 1395 ساعت: 21:21

 به دو صورت کلی زیر تولید می شود.
• کود آهن جامد
کود آهن جامد قابلیت ترکیب با کود های خشک و مایع را دارد. کود آهن را با روشی با خاک مخلوط شده و در زیر خاک قرار می گیرد و سپس با روش آبیاری، به گیاهان و درختان رسانده می شود.
• کود آهن مایع
بایستی جهت جلوگیری از اکسید شدن کود آهن مایع، آن را قبل از طلوع خورشید مورد استفاده قرار داد. مقدار مشخصی از این نوع کود آهن را با آب ترکیب نموده و استفاده می شود.

انواع کود آهن

 

 

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : انواع کود آهن,کود آهن,کود,کود کلات آهن,کود آهن جامد,کود آهن مایع, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 232 تاريخ : چهارشنبه 10 شهريور 1395 ساعت: 21:16

یکی از مسائلی که باعث جلب توجه اکثر افراد شده است استفاده از بستر اینترنت برای استفاده از تبلیغات و بازه های ارسال پیام می باشد، ارسال پیامک از طریق اینترنت یکی از بخش های جالبی است که باعث جلب توجه افراد زیادی می گردد زیرا از طریق آن و به راحتی می توانید به نفرات زیاد و در هر جای دنیا پیام دهید. امروزه سایت های مختلفی اقدام به راه اندازی این کار نموده اند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی است ولی از نظر محتوا و بازه کاری همه دارای یک راستای کاری می باشند. برای ثبت نام در سایت های ارسال پیامک از طریق اینترنت ، داشتن یک شماره موبایل الزامی است. بعد از ثبت نام در سایت یک شماره فعال سازی جهت مویایل شما ارسال می شود که با استفاده از آن می توانید از امکانات سایت بهره مند گردید. مسئولیت ارسال پیامک از طریق اینترنت به تمام افراد، بر عهده شما می باشد و در صورت خطا و مزاحمت، طبق ضوابط قانون مخابرات و ارتباطات رادیویی با شما برخورد خواهد شد و اگر چندین باز مزاحمت و شکایتی نسبت به شما مطرح شود با قطع کامل سیم کارت مواجه خواهید شد.

 

ارسال پیامک از طریق اینترنت

از جمله مزایای ارسال پیامک از طریق اینترنت

از جمله مزایای ارسال پیامک از طریق اینترنت باعث می گردد افراد زیادی را به شکل هم زمان بتوان در دسترس داشت از طریق این سایت ها می توان به شکل گروهی و انفرادی به افراد مختلف در هرجای دنیا پیامک ارسال نمود و بدین طریق با افراد مختلف دنیا در ارتباط بود. از جمله مزایای دیگر امکان ساخت دفترچه تلفن در این سایت می باشد. ارسال پیامک از طریق سایت ها با توجه بازه کاراکتر تعریف شده و پهنای لغوی می تواند تغییر کند و چناچه پیامک شما دارای لغات و کاراکتر زیادی باشد در چندین اس ام اس به مخاطب شما خواهد رسید. در مطالب بعدی در مورد مزایای بیشتر ارسال پیامک از طریق اینترنت و همچنین نحوه کارکردن با سایت های ارسال پیامک بحث خواهیم کرد.

 

ارسال پیامک از طریق اینترنتارسال پیامک از طریق اینترنت

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : ارسال پیامک از طریق اینترنت, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 217 تاريخ : چهارشنبه 10 شهريور 1395 ساعت: 20:03

در آدرس 33/154 M.10 فرزندان عراق مترو، دوم پاتایا جاده.، Banglamung، 20،150 پاتایا مرکزی، تایلند واقع شده است که یکی از هتل های کشور تایلند می باشد این هتل 3 ستاره درمیان دیگر هتل های 3 ستاره جایگاه بهتری دارد و با بیش از 80% مسافران این هتل راضی بوده اند این هتل در پاتایا واقع شده است که شهری بسیار توریستی می باشد و مسافران خود را با توجه به امکاناتش در تور پاتایا دارد .

از مهمترین ویژگی های میتوان را نام برد.

جهت دسترسی به مناطق دیگر شهر از وسایل نقلیه عمومی و یا تاکسی موجود در اطراف هتل استفاده کنید . در صورتی که امکانات و هزینه ی LK Renaissance برای شما مناسب بود این مکان را انتخاب نمایید .لازم به ذکر است اتاق ها در ساعت 2:00 PM به مسافر تحویل داده شده و در ساعت 12:00 PM از مسافر تحویل گرفته میشود که به شما زمان کافی برای آماده کردن و بسته بندی چمدان ها را میدهد.

ریزورت پوری سباتو

منبع: ریزورت پوری سباتو

 

تور  تور گشت ها  انواع تور   تور لحظه آخری  تور ارزان  تور گردشگری   تور مسافرتی  خدمات تور  سایت تور

 

تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : ریزورت پوری سباتو, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 309 تاريخ : چهارشنبه 10 شهريور 1395 ساعت: 17:34

در آدرس 33/154 M.10 فرزندان عراق مترو، دوم پاتایا جاده.، Banglamung، 20،150 پاتایا مرکزی، تایلند واقع شده است که یکی از هتل های کشور تایلند می باشد این هتل 3 ستاره درمیان دیگر هتل های 3 ستاره جایگاه بهتری دارد و با بیش از 80% مسافران این هتل راضی بوده اند این هتل در پاتایا واقع شده است که شهری بسیار توریستی می باشد و مسافران خود را با توجه به امکاناتش در تور پاتایا دارد .

از مهمترین ویژگی های میتوان را نام برد .

ال کی رنسانس

 

جهت دسترسی به مناطق دیگر شهر از وسایل نقلیه عمومی و یا تاکسی موجود در اطراف هتل استفاده کنید . در صورتی که امکانات و هزینه ی LK Renaissance برای شما مناسب بود این مکان را انتخاب نمایید .لازم به ذکر است اتاق ها در ساعت 2:00 PM به مسافر تحویل داده شده و در ساعت 12:00 PM از مسافر تحویل گرفته میشود که به شما زمان کافی برای آماده کردن و بسته بندی چمدان ها را میدهد.

 

منبع: ال کی رنسانس

 

 

تور  تور گشت ها  انواع تور   تور لحظه آخری  تور ارزان  تور گردشگری   تور مسافرتی  خدمات تور  سایت تور

 

تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : ال کی رنسانس, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 249 تاريخ : چهارشنبه 10 شهريور 1395 ساعت: 17:26

 

 

یکی از کشورهای پیشرفته از نظر امکانات و توسعه در آسیا که اقتصاد خود را کمابیش در بحران اقتصادی دنیا حفظ کرده است، مالزی می باشد. کوه کینابالو در بورنئو، قلب طبیعت مالزی است و آب و هوای متعادل این کشور سبب به وجود آمدن جنگل های انبوه زیادی در این کشور شده است. بخشی از جاذبه های این کشور که سبب سرازیر شدن توریست های زیادی با تور مالزی شده است، مناطق طبیعی مالزی می باشد که با برخی از آن ها در ادامه آشنا خواهید شد.

مناطق طبیعی تور مالزی (بخش دوم)

 
sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 209 تاريخ : چهارشنبه 10 شهريور 1395 ساعت: 17:18

کشور هندوستان سرزمینی وسیع است  که 28 ایالت را در خود جای داده است. علاوه براین که تور هند به جهت گردشگری در میان توریست ها محبوبیت زیادی دارد این کشور برای تحصیل و اقامت به خصوص در برخی از شهرهای مهم هند بسیار مناسب است و افرادی زیاد به این شهرها مهاجرت می کنند. لازمه انتخاب هند برای تحصیل و اقامت آشنایی با مهم ترین شهرها و وضعیت اقتصادی آن ها می باشد.

 

مهم ترین شهر های هند

 

 

آگرا

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : مهم ترین شهر های هند,تور,تور هند,تور هندوستان,هند,هندوستان,تور خارجی, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 205 تاريخ : چهارشنبه 10 شهريور 1395 ساعت: 17:08

مشاوره پایان نامه عمران می تواند در بخش های مختلف از جمله انتخاب موضوع و آگاهی پیدا کردن در مورد جدید و غیر تکراری بودن موضوع و تدوین پروپوزال تا به مرحله انجام پایان نامه و بارگذاری محتوا و نتیجه گیری، دفاع و هم چنین نحوه انجام پاورپوینت پایان نامه ای که زمان دفاع می خواهید ارائه دهید ادامه داشته باشد. اکثر پایان نامه های عمران در حوزه هایی صورت می گیرد که بیشتر نیاز به بحث های کارگاهی و آزمایشگاهی دارد و استفاده از نرم افزارها بخش مهم و اصلی این حوزه جهت مدل سازی ها و بررسی روابط می باشد بنابراین تلفیق این موارد با یکدیگر جهت بدست آوردن خروجی مناسب، مشاوره با افراد آگاه و حاذق را می طلبد.

مشاوره پایان نامه عمران

 

 

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : مشاوره پایان نامه عمران,مشاوره پایان نامه,مشاوره پایان نامه رشته عمران,پایان نامه رشته عمران,پایان نامه, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 204 تاريخ : چهارشنبه 10 شهريور 1395 ساعت: 13:55

پایان نامه علوم اجتماعی بر تحقیق های نظری و عملی استوار است دانشجویان این رشته باید بر انجام تحقیق های میدانی علاقه مند باشند زیرا بیشتر داده های پایان نامه علوم اجتماعی که در واقع بخش اصلی در انجام پایان نامه است، بر روی این بخش قرار دارد. استفاده از مشاوره پایان نامه علوم اجتماعی سبب بهتر شدن محتوا و تحلیل های صورت گرفته شده و باعث می شود پایان نامه در بازه زمانی کوتاهی به سرانجام برسد. موضوعات این شاخه با توجه به گسترده بودن گرایش های آن بسیار فراوان است و دانشجویان از لحاظ انتخاب موضوع دچار مشکل نیستند.

 

مشاوره پایان نامه علوم اجتماعیمشاوره پایان نامه علوم اجتماعی

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : مشاوره پایان نامه علوم اجتماعی,مشاوره پایان نامه رشته علوم اجتماعی,مشاوره پایان نامه,پایان نامه علوم اجتماعی, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 218 تاريخ : چهارشنبه 10 شهريور 1395 ساعت: 13:49

انجام پروپوزال مهم ترین قسمت جهت شروع یک کار تحقیقاتی به خصوص پایان نامه می باشد. پروپوزال عمران اولین بخش و در واقع نقشه راه انجام پایان نامه عمران می باشد. انجام پایان نامهبدون نگارش پروپوزال قوی امکان پذیر نیست و در واقع پروپوزال عمران پیش نیازی جهت انجام پایان نامه عمران است و بعد از تصویب پروپوزال توسط هیئت علمی دانشگاه است که اجازه انجام و شروع پایان نامه به شما داده می شود. پروپوزال دارای آیتم های مختلف است که باید اهداف انجام پایان نامه را پوشش دهد.

پروپوزال عمران

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : پروپوزال عمران,انجام پروپوزال,انجام پروپوزال عمران,انجام پروپوزال رشته عمران,پروپوزال رشته عمران,پایان نامه عمران, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 196 تاريخ : چهارشنبه 10 شهريور 1395 ساعت: 13:42

مدیریت بحران از جمله رشته های شاخه مدیریت می باشد که بر جلوگیری، مهار و پیش بینی وقایع حادثه ساز که از جانب محیط های گوناگون طبیعی، سیاسی، اجتماعی و … بر انسان ها تحمیل می شود، را بررسی می کند. پایان نامه مدیریت بحران بیشتر پیرامون مباحث پیش بینی و پیشگیری از رویداد بحران و موارد مورد نیاز جهت سالم سازی پس از بحران انجام می شود. مشاوره گرفتن درانجام پایان نامه و تدوین پروپوزال می تواند در اجرای هر چه بهتر پایان نامه به شما کمک زیادی کند. مشاوره پایان نامه مدیریت بحران در بخش های مختلف از انتخاب موضوع، بررسی پیشینه موضوع و ارائه پیشنهادات رفع مشکل که از اهداف اصلی پایان نامه و انجام آن تا زمان دفاع است می تواند صورت گیرد.

مشاوره پایان نامه مدیریت بحران

 

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : پروپوزال مدیریت بحران,انجام پروپوزال,پروپوزال,انجام پروپوزال مدیریت بحران,پروپوزال رشته مدیریت بحران, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 10 شهريور 1395 ساعت: 13:23

رشته مدیریت بحران در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری شکل می گیرد و جز زیر شاخه های مدیریت می باشد که برای انجام پایان نامه جهت اخذ مدرک به تدوین پروپوزال نیاز دارد. پروپوزال مدیریت بحران مسیریاب دانشجویان جهت انجام پایان نامه می باشد. پایان نامه نشان و رتبه علمی شما در آینده می باشد، بنابراین پی گذاشری آن که همان تدوین پروپوزال می باشد باید به خوبی صورت گیرد و مشکلات و موارد ضروری که در انجام پایان نامه پیش خواهد آمد در پروپوزال بررسی شده و جهت رفع آن ها در انجام پایان نامه تلاش می شود.

پروپوزال مدیریت بحران

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : پروپوزال مدیریت بحران,انجام پروپوزال,پروپوزال,انجام پروپوزال مدیریت بحران,پروپوزال رشته مدیریت بحران, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 210 تاريخ : چهارشنبه 10 شهريور 1395 ساعت: 12:30

در صورتی که به دنبال طراحی یک سایت کاربر محور هستید، طراحی سایت با HTML یا ابزارهای برتر طراحی سایت نظیر تم های آماده Dreamweaver برای چنین سایتی مناسب نیست. سیستم های مدیریت محتوای موجود مهم ترین و بهترین ابزارهای موجود برای تشکیل صفحات وب منعطف، بهینه با موتور های جست وجو و مدیریت بهتر محتوای وب می باشند.

استفاده از دروپال در طراحی سایت

 

یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا وردپرس است که قبلا با نحوه طراحی سایت با استفاده از وردپرس آشنا شده اید.
نمونه دیگری از ابزارهای مدیریت محتوا یا CMS ، دروپال می باشد. در ادامه به صورت مختصر با این پلتفرم و استفاده از دروپال در طراحی سایت آشنا خواهید شد.

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : استفاده از دروپال در طراحی سایت,طراحی سایت با دروپال,طراحی سایت,طراحی وب سایت,طراحی وب, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 264 تاريخ : دوشنبه 8 شهريور 1395 ساعت: 17:55

بازاریابی پیامکی و استفاده از پیامک تبلیغاتی تنها به ارسال یک اس ام اس منتهی نمی شود. جهت ارسال پیامک تبلیغاتی اولین نیاز داشتن، یک شماره مخصوص به خود و یک سامانه و پنل ارسال پیام کوتاه می باشد به طوری که مشتریان شما را با آن شماره بشناسند و اطمینان آن ها به سمت شما جلب شود. هدف شما از ارسال پیامک تبلیغاتی چیست؟ از جمله هدف گذاری مشخصی را جهت ارسال پیامک تبلیغاتی باید مد نظر داشت. جهت افزایش میزان فروش کلی و یا فروش یک یا چند محصول پیامک تبلیغاتی را ارسال کرده اید؟ جهت بازدید مشتریان پیامک تبلیغاتی را ارسال خواهید کرد؟ برای حضور پیدا کردن افراد در رویداد هایی که مد نظر است به ارسال پیامک تبلیغاتی می پردازید؟ این هدف گذاری باید از قبل تعیین شده باشد و تدراک قبلی آن سنجیده و ترتیب داده شده باشد.

پیامک تبلیغاتی و بازاریابی مناسب

 

    

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : پیامک تبلیغاتی و بازاریابی مناسب,پیامک تبلیغاتی,ارسال پیامک تبلیغاتی, پنل اس ام اس, پنل پیامک, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 220 تاريخ : دوشنبه 8 شهريور 1395 ساعت: 16:47

لینک دوستان

خبرنامه